MERSÝN’DE ÇÖP SAHASINDA ÇIKAN YANGIN ORMANLIK ALANA SIÇRADI
Mersin’in Mut ilçesinde eski çöp döküm sahasýnda çýkan yangýn ormanlýk alana sýçradý. Ekiplerin yoðun müdahalesiyle alevler kontrol altýna alýndý.
Yangýn, Palantepe Mahallesi’nde bulunan belediyeye ait eski çöp döküm alanýnda henüz belirlenemeyen bir nedenle çýktý. Kýsa sürede büyüyen alevler, çevredeki ormanlýk alana yayýldý.
Ýhbar üzerine bölgeye Mersin Büyükþehir Belediyesi Ýtfaiye Daire Baþkanlýðý ile Mut Orman Ýþletme Müdürlüðü ekipleri sevk edildi.
Ýlçe merkezine yaklaþýk 5 kilometre uzaklýktaki yangýna 5 arazöz ve 20 orman iþçisiyle müdahale edildi. Ekipler, alevlerin daha geniþ bir alana yayýlmamasý için yoðun çalýþma yürüttü.
Yangýn, ekiplerin müdahalesi sonucu kontrol altýna alýnýrken, bölgede yeniden alevlenme riskine karþý soðutma çalýþmalarý yapýldý.
SUN RTV | Mersin | Kurumsal Web Sitesi | www.sunrtv.com.tr | © Copyright 2021-2026 Tüm Haklarý Saklýdýr.
URA MEDYA


