MBB, VATANDAÞ MEMNUNÝYETÝNÝ ’TS ISO 10002 BELGESÝ’ ÝLE TAÇLANDIRDI
Mersin Büyükþehir Belediyesi, vatandaþ odaklý hizmet anlayýþýný uluslararasý standartlarla tescillemeye devam ediyor.
Büyükþehir Belediyesi, ‘TS ISO 10002 Müþteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni almaya hak kazanarak, hizmet kalitesini bir kez daha belgeledi.
Büyükþehir Belediyesinin aldýðý belge, belediye bürokratlarý tarafýndan Türkiye Belediyeler Birliði (TBB) Baþkan Vekili ve Mersin Büyükþehir Belediye Baþkaný Vahap Seçer’e takdim edildi. Büyükþehir için bir ilk olma özelliði taþýyan ’TS ISO 10002 Belgesi’, 2020 yýlýnda hayata geçirilen ’Teksin Mersin Ýletiþim Merkezi’nin vatandaþ memnuniyetine dayalý hizmet anlayýþýný da tescillemiþ oldu. Belge ayný zamanda Mersin Büyükþehir Belediyesinin Entegre Yönetim Sistemi kapsamýnda sahip olduðu 6’ncý belge olma özelliðini taþýyor.
Belgenin takdim törenine; Büyükþehir Belediyesi Genel Sekreteri Olcay Tok, Genel Sekreter Yardýmcýsý Ali Rýza Özdemir, Basýn, Yayýn ve Halkla Ýliþkiler Dairesi Baþkaný Ezgi Baþer ile Kalite Yönetimi ve Kent Araþtýrmalarý Þube Müdürü Jülide Þahin katýldý.
Vatandaþlarýn talep, þikayet ve önerilerinin etkin, þeffaf ve sistematik bir þekilde yönetilmesini amaçlayan TS ISO 10002 Müþteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, Mersin Büyükþehir Belediyesinin sürekli iyileþtirme ve kalite odaklý yönetim anlayýþýnýn önemli bir göstergesi olarak öne çýkýyor. Büyükþehir Belediyesi, vatandaþ geri bildirimlerini kurumsal bir yapý içerisinde ele alarak, memnuniyeti kalýcý hale getirmeyi hedefliyor.
SUN RTV | Mersin | Kurumsal Web Sitesi | www.sunrtv.com.tr | © Copyright 2021-2025 Tüm Haklarý Saklýdýr.
URA MEDYA


