TEKSÝN MERSÝN ÝLETÝÞÝM MERKEZÝ 4 MÝLYON 85 BÝN ÇAÐRIYA YANIT VERDÝ

Mersin Büyükþehir Belediyesinin 2020 yýlýnda hayata geçirdiði ’Teksin Mersin Ýletiþim Merkezi’, bugüne kadar 4 milyon 85 bin çaðrýya yanýt verdi. ’Tek Noktadan Çözüm Merkezi’ sloganýyla kurulan merkezde sadece geçen yýl 1 milyon 58 bin çaðrý yanýt buldu.
Büyükþehir Belediyesinin ‘Mersin Tek Noktadan Çözüm Merkezi’ sloganýyla 2020 yýlýnda hayata geçirdiði, Baþkan Vahap Seçer’in de ‘benim yol arkadaþým, baþ danýþmaným’ diyerek önemle bahsettiði ‘Teksin Mersin Ýletiþim Merkezi’ ile bugüne kadar 4 milyon 85 bin çaðrýya yanýt verildi. Sadece 2024 yýlýnda 1 milyon 58 bin çaðrýnýn yanýt bulduðu Teksin Mersin Ýletiþim Merkezi sayesinde, vatandaþlar sesini rahatlýkla duyuruyor.
Teksin Mersin, vatandaþlarýn 7 gün 24 saat boyunca 185 numaralý hattý arayarak, ayný zamanda sosyal medya ve WhatsApp üzerinden de Büyükþehir Belediyesine ulaþabilmesini saðlayan bir sistem olarak hizmet veriyor. MESKÝ ve Büyükþehir Belediyesi ile ilgili taleplerin alýnýp ilgili birimlere iletilerek, vatandaþlarýn baþvurularýna anýnda geri dönüþ saðlanýyor. Vatandaþlar çözüm sürecini SMS ile takip edebiliyor. Ýl genelinde tek bir numara üzerinden taleplerin iletilebildiði Teksin Mersin Ýletiþim Merkezi, ihtiyaçlara yönelik hýzlý çözümler üretmeyi sürdürüyor.
SUN RTV | Mersin | Kurumsal Web Sitesi | www.sunrtv.com.tr | © Copyright 2021-2025 Tüm Haklarý Saklýdýr.
URA MEDYA